Si t’aixeques ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora…. Si te levantas tempranito, tempranito, tempranito

EN CASTELLANO TRAS LA VERSIÓN EN CATALÁN

-Si t’aixeques ben d’hora, ben d’hora ben d’hora…et podrás llogar un atic a Manhattan.

Es viu bé sense ell apareixen a la televisió cada dia, sense la seva assertivitat, el seu parlar templat, la seva pose “mira’m, (o admira’m) i no em toquis. En el fons dubto que aquesta sigui la seva imatge, però si que és la imatge que els mitjans ens han volgut transmetre.

Així que m’aixecava al matí, després de fer el cafè, parlar amb la canalla, vestir-me i fer un petó a la meva gran dona, em concentrava, fent un calentament mental inmens i segons com em posava alguns talls de Gladiator, i quan estava llest, quan em sentia, no se, preparat, entrava en un estat de latencia, que no de lactancia, fins que obria el diari per la primera pagina d’esports, on podia desgranar que havia dit o fet, o pensat o ensenyat, el gran mestre, el Nostre amic Pep.

Clar que…cada cop que el llegia, cada cop que l’escoltava m’entraven ganes de aixecar-me encara més d’hora, més d’hora, més d’hora. Era inherent a seguir llegint, i aleshores vaig començar a no dormir, a aixecar-me massa d’hora, a vegades eren les set de la tarda, a vegades, no tant d’hora, sobre les vuit o així, i un dia vaig llevar-me tant d’hora, tant d’hora tant d’hora que desafortunadament se’m va passar un dia!

Desde que té un atic a Manhattan, desde que ja no surt tant als diaris ni als telenoticies, en Josep és un altre, en Jose també i jo, que voleu que us digui, he tornat a llevar-me hores normals, sobre les set del matí, i ja no agradeixo al repartidor de la vanguardia perque son les 4 del matí i encara no ha passat. Per cert tampoc truco al 932017474, a la nit dels ignorants demanant que si us plau em tornin a posar el discurset de l’hora que et lleves.

La vida a tornat a la seva realitat. Per cert també he deixat d’escoltar al Mikimoto tocant els collons amb el tema de la independencia, cosa que no entenc amb lo “in” que és el tema, i desde que el antic molt honorable es va quedar encallat en un dels seus tics, crec que ja no em miro tant el melic.

Bé nois, us deixo, ha estat un plaer, ara el que faig es anar a dormir: ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora, i així no he d’escoltar cap pastós com aquell cantautor que va caure a un Llach, opinant sobre politica o muffins.

_______________________________________________________________________

-si te levantas temprano, temprano, temprano…te podrás alquilar un atico en Manhattan.

Se vive bien sin el apareciendo en la televisión a diestro y siniestro, sin su asertividad, su temple al hablar, su pose de “mirame, (o admirame) chaval, pero no me toques. En el fondo dudo que esta fuera su imagen, pero si que és la imagen que aun hoy los medios nos transmiten.

Cuando me levantaba por las mañanas , tras tomarme el café, hablar con los niños, vestirme y besar a mi gran mujer, me concentraba, llevaba a cabo un calentamiento mental inmenso, y segun como me ponia unos cortes de Gladiator; y cuando estaba listo, cuando me sentia…no sé, preparado, entraba en un estado de latencia, que no lactancia, hasta que abria el periodico por la primera pagina de deportes , donde podia desgranar qué habia dicho, hecho, pensado, o enseñado, el gran Maestro, Nuestro amigo Pep.

Claro que…cada vez que lo leia, cada vez que lo escuchaba, me entraban ganas de de despertarme más temprano, más tempran, más temprano. Ello era inherente a seguir leiendolo, y entonces empecé a no dormir, a levantarme demasiado temprano, a veces eran las siete de la tarde, a veces no tan temprano, sobre las 8 o así de la tarde, a veces tant temprano que se me habia pasado un dia

Desde que tiene un atico en Manhattan, desde que ya no sale tante en los medios, periodicos, informativos etc…Josep es otro, Jose, también y yo, que quereis que os diga he vuelto a despertarme a horas normales, sobre las siete de la mañana, y ya no agredo al repartidos de la vanguardia porque son las 4 de la mañana y aun no ha repartido el periodico. Por cuerto, tampoco llamo al 932017474, a (“la nit dels ignorants” pidiendo que por favor me vuelvan a poner el discursito ese de la hora a la que te levantas.

La vida ha vuelto a su realidad. Por cierto tampoco escucho a MIKIMOTO ultimamente tocando los huevos con el tema de la independencia, hecho que no entiendo teniendo en cuenta lo de moda que es el tema, y desde que el antiguo molt honorable se encalló en uno de sus tics, creo que ya no soy el ombligo del mundo.

Chicos, os dejo, ha sido un placer, ahora me voy a ir a dormir: tempranito, tempranito, y así evitaré escuchar a algun pastós como aquel cantautor que se cayo de un lago (Llach en catalan), opinando de politica o muffins.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s